Każda firma chce mieć pewność, że ich klienci mają dobre doświadczenia i wracają po więcej (chociaż może w naszych krajowych warunkach należałoby napisać, że każda powinna chcieć mieć taką pewność). Ale w jaki sposób upewnić się, że firma oferuje doskonałą jakość obsługi klienta?
Zdobywanie nowych klientów sprawia wiele satysfakcji, jest jednak nieporównanie bardziej kosztowne od utrzymania dotychczasowych klientów. Warto więc zadbać o to, by wyniesione przez nich doświadczenia w kontaktach były jak najlepsze. Nawet, jeżeli produkty czy usługi, które oferujesz nie dają wielu możliwości dodatkowej sprzedaży lub uzyskiwania stałych zamówień to sprzedaż na podstawie referencji jest marketingową żyłą złota
Ale w jaki sposób budować lojalność klientów i zwiększać ich wartość? Sprowadza się to do tego, że trzeba mieć plan pozyskania klienta, który rozciąga się poza moment pierwszego zakupu. Strategia utrzymania klienta powinno opierać się na stałej poprawie satysfakcji i zbieraniu wyłącznie pozytywnych doświadczeń.
info@solucon.pl
Adres korespondencyjny:
Uniwersytecka 21 lok. 26
40-007 Katowice
KRS: 0000536213
REGON: 243683752
NIP: 9542750535