Customer experience

Tylko pozytywne doświadczenia klientów w kontaktach z Twoją firmą sprawią, że będą wracać. Zrób coś ponad ich oczekiwania, zaskocz ich. Dostarcz im nie tylko Produkt ale również Wartość. To sprawi, że staną się bardziej zaangażowani, bardziej lojalni i w konsekwencji przyniosą większy zysk.

Każda firma chce mieć pewność, że ich klienci mają dobre doświadczenia i wracają po więcej (chociaż może w naszych krajowych warunkach należałoby napisać, że każda powinna chcieć mieć taką pewność). Ale w jaki sposób upewnić się, że firma oferuje doskonałą jakość obsługi klienta?


To czego nie potrafisz zmierzyć nie możesz poprawić


Zdobywanie nowych klientów sprawia wiele satysfakcji, jest jednak nieporównanie bardziej kosztowne od utrzymania dotychczasowych klientów. Warto więc zadbać o to, by wyniesione przez nich doświadczenia w kontaktach były jak najlepsze. Nawet, jeżeli produkty czy usługi, które oferujesz nie dają wielu możliwości dodatkowej sprzedaży lub uzyskiwania stałych zamówień to sprzedaż na podstawie referencji jest marketingową żyłą złota


Długotrwałe relacje, są korzystniejsze niż szybki interes


Ale w jaki sposób budować lojalność klientów i zwiększać ich wartość? Sprowadza się to do tego, że trzeba mieć plan  pozyskania klienta, który rozciąga się poza moment pierwszego zakupu. Strategia utrzymania klienta powinno opierać się na stałej poprawie satysfakcji i zbieraniu wyłącznie pozytywnych doświadczeń.


 

Koncepcja CRM

W czasach, gdy kapitał i technologia nie stanowią już bariery rozwoju organizacji a każda branża odczuwa dramatyczne zagęszczenie rynku i mnogość konkurencyjnych podmiotów, kluczem do sukcesu pozostaje sprzedaż.

Oprogramowanie CRM

Za darmo czy za pieniądze? Na własność czy wynająć? W chmurze czy na własnych serwerach? Gotowe czy stworzyć od podstaw? Systemów klasy CRM jest na rynku tysiące, który z nich wybrać, żeby podjęta decyzja przyniosła spodziewane korzyści?

Aurea CRM

Aurea CRM to rozwiązanie, które nie tylko w 100% sprosta Twoim wymaganiom, ale również podpowie Ci, czego mógłbyś jeszcze oczekiwać od oprogramowania klasy CRM.